Jongerenwerking

Wil jij graag een instrument leren spelen behorende tot een harmonie? Dan is de Jeugdwerking van harmonie Bassevelde zeker iets voor jou!

We willen onze jeugd en toekomstige jeugd niet alleen een kwalitatieve muziekopleiding in een muziekschool aanbieden maar ook een leuk programma met allerlei activiteiten zodat ze elkaar, onze muzikanten en de werking van de harmonie beter leren kennen.

Bij ons is het dus zo dat je vrij bent om zelf een muziekschool te kiezen. De kosten voor deze muziekschool worden dan door ons terugbetaald. Naast de muziekschool proberen wij hen ook op muzikaal vlak zo goed mogelijk te begeleiden. Zo werd er enkele jaren geleden een instaporkest opgericht om op een leuke manier te leren hoe het is om samen in groep te spelen en zo de stap naar het uiteindelijke harmonie orkest te verkleinen.

Dus, als je het voelt kriebelen hebt bij het bekijken van onze website, of misschien kriebelt het al veel langer… Aarzel dan niet om contact op te nemen met één van onze bestuursleden!

Hiervoor kan je Anoek (0479/80.43.86) of Liesbeth  (0472/34.59.15) contacteren…