Lid worden

Bespeel je een blaasinstrument of ben je slagwerker, heb je daarin enkele jaren ervaring en zou je graag lid worden van een plezante, levendige groep mensen die bovendien trachten om op een goed niveau muziek te maken?

Dan is de Koninklijke harmonie Sint Cecilia van Bassevelde zeker iets voor u!

De repetities vinden plaats in ons eigen repetitielokaal, dorp 82 te Bassevelde, iedere zaterdag van 19u30 tot 21u30. Daarna nemen we ook de tijd voor een drankje en een gezellige babbel.

Wil je lid worden of wens je meer info? Neem contact op met onze secretaris of spreek er eens over met één van onze muzikanten of bestuursleden. Je mag natuurlijk ook altijd binnenspringen tijdens of na een repetitie om zelf eens te komen proeven van de gezellige sfeer die er heerst in onze vereniging.

Van harte welkom!!

Ben je nog heel wat jonger, heb je nog geen muzikale ervaring, maar voel je het toch kriebelen… Sta je te popelen om muziek te leren, ook dat kan binnen onze vereniging! Kijk snel op de pagina ‘jongerenwerking’ en aarzel niet!