Festival van het noorden

Telefonisch: 0498/22.95.14
                                                                              www.harmoniebassevelde.be
Honing
De Harmonie van Bassevelde heeft duidelijk de honingsmaak te pakken. Na het grote succes van  het kerstconcert samen met jeugdkoor Koreander uit Oosteeklo zijn de mensen van Bassevelde alweer paraat om het beste van zichzelf te geven. Dit keer samen met de muziekvereniging van Kaprijke.
Maar liefst 70 muzikanten zullen het podium bevolken voor wat een spraakmakend concert belooft te worden. Als klap op de vuurpijl wisten ze niemand minder dan zangeres Elisabeth Herman te strikken, die op dit ogenblik de sterren van de hemel zingt in de musical “Oliver”. Niet te missen dus……
Dubbelconcert
Wie het concert in De Bijenkorf moet missen kan het spektakel toch nog meemaken in Kaprijke. Daar wordt op 14 mei het optreden integraal overgedaan in de sporthal.