Drukke maand in het vooruitzicht!

Augustus is gestart en heel wat gelegenheden dienen zich aan om onze harmonie aan het werk te zien... Starten doen we nu zondag, 6 augustus tijdens deelname aan de oogststoet in Massemen. De stoet vertrekt aldaar om 15u. Het weekend erop is het een dubbelslag, op zaterdagavond trekken we naar het Patershol in Gent en op zondagavond 13 augustus geven we een wandelconcert in Lovendegemn t.g.v. de kermis aldaar.​Op zondag 20 augustus geven we in de voormiddag, vanaf 10u een aperitiefconcert op de Kouter in Gent en dit tijdens de markt, VLAMO zorgt ervoor dat deze markt steeds muzikaal omlijst wordt... Beslist een mooie gelegenheid om ons nog eens aan het werk te zien!​Op zondag 27 augustus trekken we met onze muzikanten op privé uitstap naar Sidmar, daar staat vooral de ontspanning centraal, maar onze instrumenten laten we ook dan niet thuis!​Afsluiten doen we de maand zoals we ze begonnen zijn... en dat met een oogststoet, ditmaal op dinsdagavond 29 augustus in Oostakker.​Nu nog duimen voor een zomers weertje tijdens deze goedgevulde zomermaand!